Centrum Usług Społecznych Miasta Jasła nazywamy w skrócie CUS Miasta Jasła.
CUS Miasta Jasła pomaga ludziom mieszkającym w mieście Jaśle.
Budynek znajduje się przy ulicy Szkolnej 25.

Dostępność CUS Miasta Jasła
Osoby ze szczególnymi potrzebami mogą skorzystać z:
Wejścia z poziomu chodnika do budynku przy ulicy Szkolnej 25, z parkingu przy budynku

Szerokich korytarzy

Wyznaczonego miejsca postojowego

Toalety przystosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnościami na każdym piętrze budynku.

Do budynku CUS Miasta Jasła można wejść z psem asystującym oraz psem przewodnikiem.

Komu pomaga CUS Miasta Jasła?
CUS Miasta Jasła pomaga osobom, które:
- mają mało pieniędzy,
- nie mają gdzie mieszkać,
- nie mają pracy,
- są ciężko chore,
- są osobami z niepełnosprawnościami,
- potrzebują pomocy w codziennym życiu,
- w ich rodzinie jest przemoc,
- mają problemy w wychowywaniu dzieci,
- osobom starszym,
- dzieciom.
Jak pomaga CUS Miasta Jasła?
CUS Miasta Jasła pomaga otrzymać dodatkowe pieniądze na życie.
CUS Miasta Jasła pomaga załatwić codzienne sprawy.
CUS Miasta Jasła pomaga otrzymać pomoc specjalisty, na przykład: prawnika.
CUS Miasta Jasła pomaga w wychowywaniu dzieci.
CUS Miasta Jasła pomaga osobom, które nie mogą same mieszkać.
CUS Miasta Jasła pomaga dzieciom, które nie mają rodziców.
CUS Miasta Jasła pomaga dzieciom, które nie mogą mieszkać ze swoimi rodzicami.
CUS Miasta Jasła sprawdza, czy dzieci mają dobre warunki do życia.
CUS Miasta Jasła pomaga osobom z niepełnosprawnościami oraz ich opiekunom.
CUS Miasta Jasła pomaga otrzymać pieniądze na ogrzewanie mieszkania/domu.
CUS Miasta Jasła pomaga osobom, które nie mają gdzie mieszkać.
CUS Miasta Jasła wspiera osoby, u których w domu jest przemoc.
CUS Miasta Jasła wspiera osoby starsze.
CUS Miasta Jasła pomaga w dożywianiu dzieci i dorosłych
U nas możesz dostać między innymi:
- zasiłek rodzinny – to pieniądze, które otrzymasz, gdy w rodzinie są dzieci
- 1000 zł czyli becikowe – to pieniądze, które otrzymasz, gdy w rodzinie, urodzi się dziecko
- świadczenia opiekuńcze – to pieniądze, które otrzymasz, gdy osoba jest ciężko chora
- świadczenia z funduszu alimentacyjnego – to pieniądze, które otrzymasz, gdy rodzic nie płaci alimentów
- zasiłki z pomocy społecznej – to pieniądze, które otrzymasz, gdy jesteś w trudnej sytuacji dochodowej, zdrowotnej
- gdy nie możesz zapłacić za mieszkanie i prąd, dostaniesz pieniądze, które nazywają się dodatek mieszkaniowy i dodatek energetyczny
- gdy jesteś ciężko chora i potrzebujesz opieki innych osób zapewnimy Ci usługi opiekuńcze
- gdy nie masz dachu nad głową pomożemy znaleźć Ci schronienie
- gdy Twoje dziecko jest w przedszkolu lub szkole zapewnimy mu posiłek
- gdy rodzina ma mało pieniędzy na rzeczy potrzebne do szkoły dla dzieci, może dostać pieniądze, które nazywają się stypendium socjalnym
Jeśli masz problemy w swoim życiu, pomagamy w ich rozwiązaniu. Taka pomoc to praca socjalna.
Osobą, która Ci pomoże jest pracownik socjalny lub asystent rodziny.
Jak skontaktować się z CUS Miasta Jasła?
Możesz przyjść do głównej siedziby CUS Miasta Jasła, ulica Szkolna 25 i złożyć pismo osobiście.
Możesz zadzwonić pod numer telefonu 13 44 64 328.
Możesz wysłać pismo pocztą na adres: Centrum Usług Społecznych Miasta Jasła, ul. Szkolna 25, 38-200 Jasło.
Możesz napisać e-mail na adres: cus@cusmiastajasla.pl
Możesz umówić się na spotkanie z dyrektorem, zastępcą dyrektora.
Pracujemy dla Ciebie:
w poniedziałek od godziny 7:30 do godziny 17:00,
od wtorku do czwartku od godziny 7:30 do godziny 15:30
w piątek od godziny 7:30 do godziny 14:00



